Arvoisat asiakkaamme.

Maailma on muuttunut paljon muutamassa viikossa. Koronavirus on tullut myös Suomeen. Kadut ja kaupat ovat hiljentyneet ihmisten jäädessä kotiin. Osa on karanteenissa.

Tämä aiheuttaa joitain muutoksia meidän toimintaamme. Olemme edelleen asiakkaiden käytettävissä 24/7 ennakkovarauksella – poistamme ennakkovarausmaksun käytöstä toistaiseksi (kun tilaat kyydin meidän omien tilauskanavien kautta). Näin toimien asiakkaiden on helpompi tilata kyydit joka samalla helpottaa myös meidän toimintamme ennakoitavuutta. Ilman ennakkovarausta olemme liikenteessä pääsääntöisesti arkisin päivällä ja viikonloppuisin (perjantai+lauantai) illalla sekä yöllä.

Estääksemme viruksen leviämistä olemme parantaneet autojen siivoustasoa entisestään jotta matka olisi turvallinen niin sinulle asiakkaana kuin auton kuljettalle.

Jo jokin aikaa toiminnassa ollut kauppakassipalvelu ansaitsee myös mainintansa. Mikäli olet karanteenissa tai muutoin estynyt kauppa-asionnista, tilaa meidät hoitamaan asiasi. Lisätietoja tästä erilliseltä sivulta.

Yhteen hiileen puhaltamalla selviämme myös tästä koettelemuksesta!

Terveisin

Eeropekka Hakkarainen